2018(e)ko martxoaren 12(a), astelehena

CURRICULUMAREN ANALISIA



1.  I (IRAKASKUNTZA)+
I (IKASKUNTZA)+
2.  I+ I-
3.  I- I+
(AUTOIKASKUNTZA)
4. I- I-
1. Haurrei abesti bat erakutsi eta beste haurren batek esan beste modu batera egin daitekeela (HF+HEF)
1. Irakasleak ipuinak azkar irakurri eta ikasleek ez dute ondo ulertu (HF)
1. Hilabete gutxiko haur bat objektu baten forma ezberdinez jabetzen da (jabetza propioa), esperimentazioaren bitartez. (HF+HEF+HI)
1. Notak aurretik irakatsi gabe intsrumentu/abesti bat jotzen saiatzea.
2. Eskolan lokarriak lotzen irakatsi (HF)
2. Hizkuntza akademian ez du ulertzen klaseko edukia (HEF)
2. Bakarka liburu bat irakurtzen denean. (HF+HEF+HI)
2. Arabieraz irakasleak idatzitako esaldi bat irakurtzea, aldez aurretik hitzen esanahia irakatsi gabe.
3. Edozein hizkuntza akademia batean ikasi (HEF)
3. Buruz ikastekoa ez dugu ulertu (HF+HEF)
3. HH-ko lehen egunean, patioan lehen aldiz sozializatzean (HF+HEF)

4. Irakasleak puntzoia erabiltzen irakatsi (HF)
4. Instrumentu baten notak irakatsi baina notak errepikatzeko gai ez izan (HF+HEF+HI)


5. Ikasleek ikasleen artean ikasten dutenean (berdinen arteko irakas-ikaskuntza) (HF+HEF+HI)
5. Irakasleak ekuazioak irakatsi eta ariketa egiteko gai ez izatea (HF+HEF)


6. Batuketak eta kenketak egiten ikastea haurrak→
KONPETENTZIA (eginez ikasi)



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina