- ERAKUTSI: Irakaskuntza
(irakatsi).
- LORTU, ERDIETSI, NEUREGANATU: Ikaskuntza
edo aprendizaia.
- BARNEAN ERAIKI: Instrukzioa.
- FORMA EMAN: Formakuntza, Heziketa, Prestakuntza.
2.
NORK IKASI BEHARKO LUKE
IRAKASTEN? NOLA EGIN LEZAKE?
NORK: Irakasleak (ezaugarri
propioak), guztiok, irakasle+ikasleak. Kontestua kontuan izan behar da.
Edonork ikasi beharko
luke irakasten. Kontestuaren arabera (HF, HEF eta HI) kontuan izanik.
Curriculuma jarraituz edo ez (guztiok
ikasteko aukera hori dugu).
NOLA: Praxis : esperientzia eta egunerokotasunaren bitartez ikasi beharko
genuke eta honekin, gure teoria propioa eraikiz eta aldi berean, metodologia
eta teknika berriak erabiliz. (guztiaren batuketa)
-Praktikaren bitartez,
egunerokotasunaren bitartez
-etengabeko formakuntza,
ikasleengandik, teknika eta metodologia berritzaileak erabiliz.
-esperientzia
-Beste pertsonek esaten
dutena kontutan izanda.
3.
NORK IRAKATSI BEHARKO
LUKE IKASTEN? NOLA EGIN LEZAKE?
Guztiok dugu gaitasun
propioa ikasteko.
NOLA: Ikasleen motibazioa piztuz, formakuntza,
imitazioaren bitartez, ekintza
ezberdinak sortuz =JARDUERA eta metodologia ezberdinak planteatuz, teoria +
praktika uztartuz, adibideak, aholkuak
emanez.
4.
NORK IKASI BEHARKO
IKASTEN? NOLA EGIN LEZAKE?
NORK: GUZTIOK
(kontestua kontuan izan behar da). (HF+HEF+HI)
KONPETENTZIAK
-Ingurua, pertsona… kontutan hartuz.
5.
DIDAKTIKAK ZERREN
INGURUAN EGITEN DU LAN? ZER LANTZEN DU?
DIDAKTIKAREN OBJEKTUAK (zerren inguruan egiten
duen lan)
1.Curriculuma
2.Irakaslea
3.Ikaslea
4.Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua
5.Kontestua
Didaktikaren Helburu nagusiak:
1.gizabanakoaren formakuntza eta
2.garapen soziala
-Irakas-ikaskuntza prozesuaz
-Ikaslearen egoera soziokulturala kontutan izanik
-Teoria+praktika
-Hezkuntzaren praktikak aztertu/garatu
- ikaksuntza metodologia ezberdinak lantzen ditu
-Irakasteko teknikak aztertu/landu.
-Curriculuma
-Irakaslea + ikaslea
1.Curriculuma
2.Irakaslea
3.Ikaslea
4.Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua
5.Kontestua
Didaktikaren Helburu nagusiak:
1.gizabanakoaren formakuntza eta
2.garapen soziala
-Irakas-ikaskuntza prozesuaz
-Ikaslearen egoera soziokulturala kontutan izanik
-Teoria+praktika
-Hezkuntzaren praktikak aztertu/garatu
- ikaksuntza metodologia ezberdinak lantzen ditu
-Irakasteko teknikak aztertu/landu.
-Curriculuma
-Irakaslea + ikaslea
6.
ZER DA GARRANTZITSUAGOA
IRAKASKUNTZA EDO APRENDIZAIA? ZERGATIK?
Irakaskuntza eta
aprendizaia bien arteko oreka eman behar da. Biak dira elkarren osagarriak.
-Bien arteko oreka bat
lortu behar da.
7.
CURRICULUMAK
DIDAKTIKAREN GAI BERDINAK LANTZEN AL DITU? ZERGATIK?
Ez. Didaktika osotasuna da
(globala). Curriculuma didaktikaren barnean dago eta didaktikaren objektuetako
bat da.
Didaktika zientzia bat da.
Horren barruan objektu ezberdinak dauzka eta curriculuma osagai horietako bat
da.
8.
IRAKAS-IKASKUNTZA
PROZESUAREN INGURUKO MAPA KONTZEPTUAL BAT OSA EZAZU UNITATE OSOAN ZEHAR ADIERAZITAKO
TERMINOLOGIA ERABILIZ..
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina