2018(e)ko martxoaren 19(a), astelehena

DEKRETUAREN ANALISIA




1. ZEIN IRITZI DUZUE DEKRETUAREN INGURUAN? ARRAZOITU

Astuna, beharrezkoa/funtsezkoa, hizkuntza teknikoa, egokia, teoria eta praktikaren arteko talka, esaten denarekin ados, *(tradizionala) eta (inklusioa bultzatzen) du; normalean ez datoz bat. KONTRAESANA, errealitatean gehiago islatu behar da, adostasuna partzialki, ordena/egitura izateko (antolaketa), konpetentziak zehazten ditu

2. ZEIN ATAL DIRA ZUEN USTEZ EGOKIENAK? ZERGATIK?

Konpetentziak, metodologia eta *curriculuma, xedapen orokorrak, antolakuntza, dokumentu nagusiak, programazioa, lankidetza, aniztasuna eta tutoretza, behar indibidualak kontutan izan, premia bereziak dituzten ikasleak

-curriculuma garrantzitsuena.

3. ETA DESEGOKIENAK? ZERGATIK?

Hizkuntza erabilpena, Hizkuntza proiektua (Kanpotarrentzat ez dago egokitua), ordutegian nagusitasun falta, ebaluazioaz mailaz igo, Aniztasunaren trataera desegokia.

4. DEKRETUAK EGUNGO EGOERARI ERANTZUTEN DUELA USTE AL DUZUE? ZERGATIK?
EZ. Gabeziak daude. Hezkuntzarekiko premia bereziak dituzten ikasleak

Maila aurrera doan heinean, edukiek garrantzi gehiago hartzen dute.

5. ZEIN ALDAKETA PROPOSATUKO ZENITUZKETE? ZEIN ONURA EKARRIKO LITUZKE PROPOSATUTAKO ALDAKETA HORIEK? ARRAZOITU

Hizkuntza, aurkibidea, errealitatera gehiago hurbiltzea, praktikotasun gehiago, maila igoerari dagokionean gurasoek beharrean irakasleen esku uztea gurasoak objetiboak ez direlako, emozioei garrantzi handiagoa ematea.

→MAPA KONTZEPTUALA (6.KAPITULUA: IKASLEEN EBALUAZIOA ETA MAILA IGOERAK).
https://docs.google.com/document/d/1fEmeacBoA3Xlhyv3MCT9os7Mud3Aaw6-trAFOOLsHLI/edit


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina